.
| | |DASHBOARD| | | | | |INFORMASI| | | | | |ILMU AGAMA| | | | | |KATA HATI| | || | |TERJAH| | || | |SHOUTBOX| | || | |DOWNLOAD| | |

(●.•) FACEBOOK (●.•)

FOLLOW ME

Welcome Bloggers


Salam Ceria untuk pengunjung Blog ini pada yang pertama kali melawatnya... Terbinanya Blog ini adalah hasil daripada kebosanan aKu ketika melepak dekat rumah. dengan adanya Blog ini, dapatlah aku meluahkan karya seni yang ada didalam kepala otak aKu ni..

Sebenarnya ini adalah Blog ke-2 aKu, setelah Blog pertama yang aKu bina sejak bertahun lamanya terpaksa di 'DELETE' atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan. Jadi, no wonder kalau korang tengok blog ke-2 aKu ni boleh tahan agaknya.. 

Pemilihan tema nama untuk laman Blog aKu kali ini adalah 'zrothnker' dengan hasil terjemahannya adalah 'ZERO THINKER' . Kenapa aKu pilih nama ni pun, aKu tak tahu nak describe mcm mana, terpulang pada anda nak fikir ape.. Hanya berharap yang baik-baik je dan nilailah kamu dari pelbagai segi kamu melihatnya ..

Apepun, sekian sahaja mukadimah dari Blog aKu ini...

Selamat berkunjung..
.

No comments:

(●.•) ANOTHER POSTS (●.•)